myspace

Monday, January 15, 2007

Akhirnya

Ketakutanku berujung

bunga itu layu
bunga itu pergi
bunga itu hilang

menjejalinya dengan sedikit demi sedikit kesedihan
berakhir dengan hadirnya sebuah prahara,
menerpaku dengan terjangan seribu tombak bermata trisula

sepi kini datang menyulam hatiku
menghiasinya dengan lantunan - lantunan gumaman rindu
gundah telah hadir menancapkan ribuan sembilu
menapakinya dengan jejakan - jejakan semu....

selamat jalan sayang....tangisku untukmu
kejar impian mu.......meski disini ku selalu mengharapmu
temukan arjunamu......andaikan itu aku
raih dia.......semampu tangan meraih asa dan mimpi
dan kasihi dengan sepenuh raga mengenggam asa

biarkan aku di sini.....
menjalani semua sepi di balik tembok retak dinding putih
biarkan aku mati....
menggigil dalam sepi berujung mimpi
biarkan aku kaku....
membiru dalam dekapan pilu
biarkan aku bisu......
membekap hati untuk tak lagi mencintai semu

aku sendiri...dan sendiri...

No comments:

Powered By Blogger