myspace

Monday, January 15, 2007

Kenapa ?

Hati ini ku bawa lari,
hati ini kubawa berjalan,
hati ini kubawa merangkak,
menebarkan sejuta kebusukan,
memburamkan segala cinta,

aku tak berdiri di antara kaki kaki kokoh sang waktu,
aku mengangkangi angkara,
menebarkannya keseluruh penjuru kebencian....
berharap akan datangnya sebuah kedengkian yg amat menyedihkan...

Aku terserak di antara sampah perasaaan yg di tebar oleh jiwa pemuja dendam,
sekeping pun tak kutemui sebuah rasa yg membuat hatiku tenang,
untuk melalui segala rasa dengki dalam hati ini...

aku tenggelam, tertanam dalam napsu,
aku menjelma menjadi sebuah kebencian yg menusuk jantung kelam dalam fana...

itu aku itu aku...
datang tersakiti..
pergi dengan tangis darah meleleh di sela jemari...

cari aku di sela sembunyi,
temukan aku dengan segala benci,

tak ada ma'af terucap...
tak ada cinta tersumpah....
aku kembali sendiri menimati kelamnya malam berlapis jelaga....

pergi!!!!! dan pergi !!!! jangan lagi datang di sela bahagia yg telah menghunjam kesepian ku.....

aku kembali sendiri
aku kembali sendiri
aku kembali sendiri
aku kembali sendiri terasing dan tersudut

No comments:

Powered By Blogger